torsdag, februari 04, 2010

Jävla Halebop!

Förra veckan blev jag lurad att skaffa ett halebop-abonnemang av en kille i en affär vid WTC när jag och S skulle susha. Allt verkade väldigt bra med 29 kr i månaden, 3000 sms och bla bla bla. MEN det han inte sa var:
1. Att jag skulle behöva ett nytt SIM-kort
2. Att mitt gamla Teliakort skulle sluta fungera Innan jag fick mitt Halebopkort. Upptäckte detta i morse. Enorm chock när mobilen inte funkar!
3. Att min telialåsta mobil inte skulle fungera med Halebop. Detta försäkrade han mig om på plats!

Fick akut skaffa ett halebop-SIM-kort, som sen inte fungerade på min mobil (den är ju telia-låst)
Så jag fick helt enkelt skaffa en ny mobil! Som tur var så hade min bror en Sony Ericsson över, men det är egentligen helt katastrof när man som jag är ett Nokia-fan och inte kan hantera en Sony.
Så nu sitter jag här med en mobil jag inte kan sms:a med och en annan som inte ens går att göra ngt med...och huvudvärk samt svag yrsel pga detoxen. Fuck fuck fuck. Jävla skitmorgon.

Sen var jag hos Bart - sjukgymnasten. Äntligen såg han det som jag försökt säga i en månad nu. Han såg hur min ryggrad inte såg ut som den skulle. Men varför det kan han inte svara på. Vi har dock en teori om en ridolycka för sisådär 10 år sedan och ärrbildning efter det. Men vad göra?? Mer tejp och hopp om att det kanske blir bättre...men jobba med servering eller liknande. Nja det ska jag nog aldrig mer göra.

4 kommentarer:

Lovisa sa...

trasig rygg pga ridolycka har jag med.. Den ger sig till känna ibland. Mycket irriterande!

Unknown sa...

Hej!

Lars heter jag och jobbar på Halebop.
Vilken dålig försäljare. Så får det inte gå till.

Skicka in dina uppgifter till relation@halebop.net så kanske vi kan återkoppla till försäljaren så inte fler blir drabbade. Skriv gärna med namnet på försäljaren om du har det.

En ringpott vill vi ge dig också som lite kompensation.

Ha en trevlig kväll !

Mvh/Lars
Halebop

Mik sa...

3000 sms klarar du dig aldrig på.

Carro sa...

3000 sms i månaden...inte totalt ;)
Har dessutom fått sms-restriktioner från vissa...*host host*