torsdag, februari 04, 2010

Väldigt törstig

Dricker vatten, dricker te, dricker mighty green, dricker mer vatten, dricker reningsdrinken, dricker te, dricker mer vatten, dricker mighty green, dricker reningsdrink, dricker ännu mer vatten och Ändå är jag fortfarande väldigt törstig.
Och jag fryser. Men annars är allt bara grymt. Ser framemot morgondagens effekter aka bieffekter.

En sak till...
Det är skönt att jag inte riktigt är som jag var för några månader sedan. Att det faktiskt har hänt saker. Att det jag gjort och jobbat med fört mig framåt. Jag är helt klart fortfarande jag, men lite annorlunda, ungefär som en uppgradering. Visst finns det massa mer att jobba på och en del saker kommer jag nog aldrig få bukt med...
Men det finns saker som jag ska lösa. Eller bli bättre på. Eller lära mig förstå. En del i af... absolut inte dom sakerna som är grymma med mig. Nej dom tänker jag spara och låta vara som dom är!
De sakerna får helt enkelt ingå i paketet som är Jag.

Skönt att jag har lite självinsikt, eller hur!

Inga kommentarer: