onsdag, februari 03, 2010

Från vilket håll blåser det?

Öh...höger? Sydöst? Nordöst? Väster? Bakom mig? Nej jag fick inte till något vettigt svar på det sms:et... Ja för jag fick faktiskt den frågan idag. Hade dock messat innan och meddelat att det var storm i Värmland. För det hade vi verkligen i morse och under större delen av dagen. Min mammas kollega råkade lite illa ut i ovädret. Hon krockade med en lastbil som inte tog sig upp för en backe. Totalkvaddad bil men inga större skador på människorna. Som tur var.
Själv tillbringade jag dagen i puben. jag bar, skruvade, hängde och fixade. Slutresultatet blir riktigt bra. Nu ska jag bara städa allt och så klart fylla på med alkohol, sen så kör vi hårt! Med start nästa tisdag.
Och hur går det då med detoxen, jo tack bra. Lever fortfarande veganskt, för det är ju typ så jag äter nu. Inge kött, inga animaliska produkter, inge fisk!

Inga kommentarer: