torsdag, mars 21, 2013

Vi hoppar vidare

Dagens största händelse var nog att jag köpte mig en packning. Jepp idag sponsrade jag Jess hoppvecka nästa vecka med $6. 
Sen drack jag rom å cola...
Men innan dess var jag tvungen att titta till skon som jag hängde upp på slutfesten under FlajFlaj 2010. Den hänger där än idag tillsammans med sin kompis Absolute vodka-flaskan. Lite kul.
Vi hoppade vidare med coach Soria. Dag 3 för mig. Känner mig helt klart redo att gå vidare. Hade bara lust med 5 hopp idag. Så känner man ju inte om coachen är grymt inspirerande. Eller? Men en kul och utvecklande sak var i af att det årliga ryggtrackförsökte gick bra. Vi närmar oss!
Detta är från coacherna sista hopp...fin bild. 

Så nu är 3 dagar och 17 hopp gjorda. Får se vad morgondagen ger. Kvällen gav i af Koreansk All you can eat!

Inga kommentarer: