onsdag, mars 20, 2013

Skydive i USA

Vi flög hit i fredags... det gick bra. Inga problem alls. 
Jag köpte min första Starbucks i lördags när vi pssade på att shoppa... blev VS:s, ett par Vans, tre tröjor och lite sportgrejer. 
VI tog det ganska lugnt i lördags. Inga hopp utan öl/cider redan vid kl 14 för att fira SEMESTER
På söndagen skedde årsförsta och jag tig i så jag bokstavligt talat sprack...lite, i ansiktet. För hög hastighet, dåliga "manuvers" och årsandra är en dålig kombo. 
Måndagen. Detta var min grupp/mitt lag. Fouserade mest på att överleva mina landningar. Vilket gick superfint. Men shit vad nervös jag var inför den dagens första hopp...
Blåa kärran...kära Moonshine 
Och så baby Rags. 
Just ja, på bara två dagar hann vi med en frukost, en brunch och en middag på Annies...

Inga kommentarer: