söndag, mars 31, 2013

Slutord - FlajFlaj

Skrev så här på min facebook:
"10 hoppdagar. 56 hopp. 7 coacher. 52 bra landningar. 3 sämre och 1 rent usel. 3 st 11-way och 1 st 14-way. Massa vertikalt och massa vinkel. Jag är nöjd och lite mör..."
Vecka ett var mest vertikal och vecka två var mest vinkelig...trodde vi i af. Den var även den ganska vertikal men bara när vi inte såg. Det man inte vet om man kan man inte ha stress över. Coachens lilla klurighet.
Detta med min snabba lilla fallskärm gick inte alltid enligt plan. I lätt medvind gick det kanonfort över marken och det slutade i af i tre crasher. En illa där jag fick ett rejält märke i ansiktet, som dock försvann på 4-5 dagar. Sedan avslutade jag hela lägret med att inte kunna landa på varken vänster eller höger fot (trampat snett med först ena foten i x antal landningar och sedan i hopp om att skydda de foten landat hårt på andra...) och det i sig slutade med ett dammoln efter en 14-way med utelandning.
Ska inte svammla på så mycet mer nu. Sitter på Shipol i Amsterdam och väntar på att få åka hem. Vi är nere på 2 h av väntan nu. Startade med 7 h. Det är stört lång tid. Vill bara hem! Vill bara sova.

Inga kommentarer: