måndag, februari 18, 2013

På helgens bilder

Blöt bikini
Bastu, bad och bara massa härligt skitsnack inledde helgen. 
Raimer å jag besökte T-rex. Nya lägenheten och nya läget. Hur kul som helst! Några cider på det och jag var allt lite småfull när jag klev inannför dörren hemma. 

Hund
Vilse i skogen på lördag förmiddag. Var lite hopplöst ett tag och bara massa jävla snö! Men vi hittade ut, tillslut! Fast satan vad onöjd jag var över mitt eget beslut att ta en stig som jag typ kände igen. 

Kaffe och sötsaker
Efter skogsfadäsen följde Egentid med Bästa C
Vi inledde med att shoppa söder om söder och fikade sedan mitt i smeten. 

Kockens val
Gick sedan vidare till sushimiddag på Raw... Och slutligen tillbaka hela vägen till söder för: 

Passionsfruktstini
DRINKAR! 

Smile!
Dagen efter blev det familjemys med brunch på Enskede Värdshus. 
Gladaste gurkan i hela världen var där...Åååå helvete vad glada tjut låter högt! 
Sedan åkte Bästa C (och familjen) hem igen.

Inga kommentarer: