torsdag, februari 28, 2013

En morot för friskhet

Om man slutar att nysa, snora och hosta får man träffa en mini-Drakunge.
Det är min morot inför söndagen. För att bli frisk alltså. Att bara försöka bli det för egen maskin verkar gå så där. Men nu kör vi! Tre dagar. Kommer gå. Lätt!
Annars så blir det The Killers ikväll på Globen men innan dess middag och alkoholhaltiga drycker med min bror och hans vänner. Ska bli riktigt kul. Detta är konsert 1 av 4 på vår agenda. När augusti kommer ska vi hunnit med tre stora till. Ser supermycket framemot detta.
Ser faktisk, med lite nervositet i halsgropen, fram emot ganska mycket just nu. Dels mindre saker som att få fika med en drakbebis. Och det är ju stor i sig! Men oxå att ta tag i detta med fallskärmsverksamheten, eller ta tag i...jag sliter ju för fullt. Men jag menar att se hur det artar sig! Sedan är det även detta med att jag ska stanna min nuvarande arbetsgivare, fast på ett nytt sätt... i en ny roll. Och så är det USA, utan någon resekompis...okej utan Drakungen. Kompisar har jag med mig och sambo oxå. Men nu känns FlajFlaj som lite främmande. Får se vad som sker. Två veckor i af. Och så en till timme med Peter i tunneln. Vad ska hända där? Speciellt effter 50-60 hopp i USA. Åhhh! Detta är en bra vår.
Men först... Bli frisk. Träffa babyn!

Inga kommentarer: