söndag, december 16, 2012

Lucka nr. 16: Dvärgar

Hela 13 st faktiskt... och en hobbit.
Det var tre av fyra möjliga C&H-par som såg biofilm tillsammans i en salong som rymde samtliga som Jocke M har hoppat tandem med i somras. Var riktigt trevligt med lite bio mys och det var bra sällskap för det. Vi har redan bokat en dejt om ett år. Då tar vi del två...
Annars blev det inköp av nya vinterpjux och ja det var nog det.
Skönt egentligen med en lugn dag utan massa action. Hann med tå långpromenader med Izzard oxå. Har faktiskt inte besökt gymmet på två veckor nu för att han behöver så mycket motion. Gör mig i of inget men det hade varit lite skönt med skrotlyftning... Får se hur kommande vecka ser ut. Jag menar jag rör mig ju, går  och går och går...och med all den snö vi pulsat igenom så måste jag erkänna att jag haft träningsvärk.
På fredag går tåget mot Värmland. Mitt i den vistelsen blir det NorgeNyår och sedan mot Stockholm.
Planerar som smått drinkgalej med väl valda goingar och sedan är det slut på 16 dagar av frihet.
Vi måste planera om Kräggavistelsen, en begravning kom i vägen...Så kan det gå. 

Inga kommentarer: