tisdag, juli 03, 2012

Sommarjobbar

Nu händer det. Började sommarjobba förra söndagen...
Vi inledde med ett friflygarläger av storleken STORT. Vi var hela 48 pers, 36 deltagare och 12 coacher. Kan lova att det var en del att hålla reda på men shit så bra det blev. Detta trots att hela måndagen och halva tisdagen försvann in i regn och moln. Jag gjorde 27 hopp totalt och även om inte alla blev som de skulle eller ens nära så lärde jag mig sjukt mkt, som vanligt på läger. Att hoppa coachat är verkligen roligt, svårt och utmanande på en å samma gång.
I fredags avrundade vi sedan allt med en jäkla pangfest...precis som det ska vara efter FF-lägret!
Nu jobbar jag med annat... Super S och jag körde igår dag ett på våra veckor som HL och manifest. Kul att vara igång igen och som start drog vi upp 347 pers i 18 lyft med ett snitt på ca 19,2 pers/lyft.
Kanske borde gå upp nu. Legat vaken sedan 6:45 då Picard sparkade med tassen i väggen. Är nu hungrig och allt för pigg för att sova vidare...

Inga kommentarer: