onsdag, januari 12, 2011

En salig blandning

Saker jag vill skriva om:
  • Picard ska få vara i Värmland när jag åker till USA. Helgen efter kommer mamma på besök och hundleverans. Utmärkt.
  • Behandlades igår och idag har jag liksom träningsvärk runt onda-området. Antar att det är bra. Hoppas det.
  • Det börjar rassla till i Filmbidrags-påsen och det blir nog några fina filmer som tävlar i SSFF11.
  • Ikväll kommer bror + en till (en trevlig till)på besök. Tomatsoppa, kyckling/chorizo-spett och vitlöksbröd.
Och då är frågan, varför skriver jag inte om det då? Well... jag fick liksom lite skrivkramp och tappade geisten.
Det är så mycket nu.
Chattade lite med Mr P förut och hetsade upp oss om ditten å datten. Kändes bra. Saknar honom och hans sätt att säga exakt vad han känner. Pratade dessutom just med en annan sådan man nyss...Herr A som just lovade mig en film (på tal om filmfestivalen) och ett deltagande på själva kryssningen. Låter strålande tycker jag! Försökte även igår, under ett helt annat samtal, få med mig Mr Tierp. Han måste ju liksom med på sista resan. Har man missat de andra två så Måste man vara med nu. Vi får se sa han, men kanske. En film lovade han mig i af, han oxå.

Inga kommentarer: