fredag, januari 14, 2011

Bror flyttade idag...

Mot Vermount flög han i ett Isländskt flygplan... Hej då bror!
Han ska till en stad som heter Brighton och plugga under våren. Är både imponerad och stolt över hans val. Är helt övertygad om att den killen kommer bli ngt stort... Sedan kanske det inte är stort i hela världen utan möjligen bara inom hans fält men det är coolt det oxå. "Über-biolog och Rovdjursexpert" Ja vad vet jag.
Kul är det i alla fall att han gör detta.
Nu ngt annat... Halebop.
Ja det fortsätter. Storebror A fick krupp på dom och säkte genom deras hemsida för en lösning. Den fanns där...väl gömd men ändå. Om jag köper min mobil på annat håll och sedan helt enkelt sms:ar en kod som säger att jag vill ha Internet så är problemet löst. Ta da! Hur kan de Inte berätta detta?? Hur kan deras enda lösning kosta 1000 kr? Är det Support?? Så i morgon ska jag gå på stan och köpa en ny mobil, in med SIM-kortet och sedan iväg med ett SMS för att skaffa internet. Kan själv och Vill du ha ngt gjort gör det själv börjar bli ledordet för min kamp mot/med Halebop...

Inga kommentarer: